18/12/2009

Bitching loves Long




Haberi vermeden önce naçizane acı dolu hikâyemden bahsetmek istiyorum. Çok mutluydum sevgili bloş… Londra’dan dönmüşüm, iş yok, güç yok, boş vakit çok. Boşluktan, aniden yaratıcı bir insan olmaya karar verip, babama Singer’imi aldırmıştım. Ben dikiyim, Roketto çizsin. Tabii insanlar bayılacak, deli gibi satın alacak, biz zengin olcaz ve hiç çalışmıcaz. Tamam, az çalışıcaz. Nihayetinde ayda sadece 3 tane çanta satınca, iş aramak kaçınılmaz oldu. Şimdi bi reklam ajansında bilmem ne markasına insanlar bayılsın, deli gibi alsın diye dijital pazarlama fikirleri sıçıp kendi çantamı dikecek vakit bulamıyorum. Tabii kış da geldi, dışarıda deli gibi yağmur çamur, bizim pipi disko’lara rağbet yok. Bu süre de böyle geçsin. Bahara doğru müboş hadi dik bi çanta da alalım derler. O arada bloş uyumasın, modaseverlere, müzik dinlerlere, gençlere, teyzelere bi de olursa yakışıklı çocuklara hizmet etsin.

Yani napıyor muşuz? Pipi Disko’da gözün gördüğü, kulağın işittiği her şeyi burada yazıyormuşuz. İlk haberimi Pipi seven bunu da sever diye düşünerek Long Clothing’den veriyorum. Çünkü Londra’yı çok özledim anasını satim. Ne alaka? Geçen yıl Londra’da Gareth ve Rhys’ın kurduğu bir marka bu. Sadece t-shirt var. Üstelik sadece uzun t-shirt var. Ben zaten götü göbeği salıp uzun t-shirt giymeye başlayalı çok oldu. Hem tam taytlık bunlar. Tayt giyince de popoyu kapatmak lazım tabii, fındık kadar poponuz yoksa.

Nerden aklıma geldi Long Clothing, en sevdiğim kulüpten, yani Punk’tan. Long’un yıl başı partisi Soho Punk’da. Bu da markanın kişiliği hakkında az buçuk fikir verebilir size. Nereden alıcaz? Bitching Junkfood'dan veya kendi sitelerinden, online… 30 Pound. Tabii Türkiye’ye gönderiyorlar mı bunu sizin için sormadım bile. Ben gelip giden arkadaşlara aldırıcam. Ya da gerek yok.. Dikiş makinem var. Ben dikerim, Roketto çizer.

longclothing.com

2 comments:

atgotten said...

bebişim diksene bana bu tişörtlerden..

pipi disko said...

dikeyyim bebeşim, çanta da dikeyim