15/02/2010

it's my time benetton!




Benetton reklamlarına bakıp bakıp da iç geçirdiğimi hiç hatırlamam zira rengarenk tipler içinde gözüm hiç bi tanesine takılıp da aa ne güzel kız dememişimdir. büyük ihtimal kızlar da oğlanlar da pek güzeldir ama benim gözümden kaçtı işte. Bunun nedenini şimdi şimdi anlar gibiyim. adamların illa da kate moss bizim yeni yüzümüz olsun gibi bir kaygısı yok çünkü.

son atakları da bu tezimi destekler nitelikte. casting.benetton.com adresinde açtıkları "its my time" yarışmasına sen de ben de katılabiliyoruz. tek yapman gereken, bir fotoğrafını yüklemek ve kendine profil oluşturmak.

siteyi inceledim, katılanlar arasında pek çok türk hanım kızımız da var, pek de ciciler, oyum onlara ama ben şu yukardaki iki katılımcıyı seçtim poto koymak için.
süreç de şöyle işliyor, siz fotoğrafınızı yüklüyorsunuz ve oylamaya sunuluyor. ilk 20'ye kalanlar New York'a Bennetton'un reklam çekimlerine yollanıyor. Uçuş, konaklama masraflarınız Benetton'dan. Oylama 16 Mart'ta sona eriyor.

son olarak "it's my time"ın, dijital reklamcılık adına iyi bir kampanya olduğunu görmezden gelmemek lazım. an itibariyle katılımcı model adaylarının sayısı 10 bin 60'a vurmuş durumda. oylamak için siteye girenler hariç.

No comments: