26/08/2010

tatile çıktım, dönücem



sevgili pıtırcıklar, uzun zamandır yazamamanın nedeni size yukarıdaki fotoğraftan çağrışım yapsın. tatile çıktım. bizim yazlık saroz denen medeniyetten uzak, çam ormanı içinde kalmış bir sahil beldesinde. tabii internet falan yok. avea jet'imi aldım yanıma ama hakkaten "kızın jeti varmış olum" geyiğinden öte bi işe yaramadı. koneksiyon yok, beni kanser ediyor. ehehe sonunda ingilizce kelime üzerinden espri yaptım ben de.

çok radikal kararlar aldım. 30 yaşındayım madem, ben de hayatımı değiştirmeliyim dedim ve ilk olarak diş fırçamı değiştirdim. dili de temizleyen tırtıklı sırtlı bi fırça aldım. sonra işimden istifa ettim. bilenler bilmeyenlere anlatsın, bir süredir dijital bir ajansta çalışıyordum. sonra yine bilen bilir sevgilim bana "cihangirde bir baskın" başlıklı yazımı yazdıran olaylara vesile olunca bir daraldım, süzüldüm, egzamalar döktüm ve dedim işte vücut sinyal verdi: istifa et. akabinde güzel olaylar gelişti. münzevi bir yaşama geri döndüm.

şimdi dışarıdan işler yapıyor, hayalimdeki dergiyi çıkarmaya çalışıyor ve bir butik açsam mı acaba diye kafa patlatıyorum. tükkanı buldum. iş şimdi biraz nakit bulmakta ve şu sorunun cevabını netlemekte: ben ne iş yapmak istiyorum yav?

bir ikizler dengesizliğine sahip biri olarak bu sorunun cevabını bir süredir kitaplarım arasına gömülmüş, reji koltuğumdan ayaklarımı denize uzataraktan düşünüyorum. kesin olan tek şey var: pipi disko bloglamaya devam edecek. yakında. takip etmeye devam edin, şevkimi kırmayın.

3 comments:

victoria said...

sanırım ben de diş macunumu değiştiricem (çok çirkin hissediyorum)

I. said...

sevgili gunluk,
26 yasndym,cok dusunuyorum ben bu hayata nie geldim,geldigime degiyo mi,degdirebiliyo muyum,ben aslinda bu muyum o muyum hicbiri deil miyim,mutlu muyum diilimde oleymisim gibi yapmak ruhuma yapisti da izi kalmasin diye cikaramiyo muyum,absurd mu bu hayat trajekomik mi,deger mi degmez mi ,sonsuzluk=ben mi?,sessizlik mi sarsa benligimi fln fln filan filan..dusunuyorum cok.asil kafa yorduran mide bulantilarina sebeb olan,kusturan,yedirtmeyen ictiren ben ne istiyorum da ulasamadm da bu kadar surunuyorum bulmak icin ulan die sordurtan ne oldugu belrsiz 'seyi' bulursam,nasi buldugumu anlatan detayli bir online kitap cikartcam.yrdmci olur mu bilemem.ama yapicam bunu.mujdesini burdan veriyorum.
sevgili blog sahibesi,
valla tukkan ac,icini kendinle doldur.dergini de cikar.te burdan alicam.multifonksyonel olmanin sagliga bi zarari yok,beynin biraz erir abartirsan ama zaten 2 lobun hepsini de kullanmioruz erise de cok bisi kaybetmesin kafan hafifler;)xxx

pipi disko said...

:)))) ilkin ben seni hep bi öncekinden daha çok seviyorum he. buralarda olduğunu bilmek güzel.

victoria; çirkinliğe diş fırçasının yapcağı bişey yok. eminim güzelsindir, yolla bi fotonu günün fotosu olarak yayınlıyim pipi disko'da:) nereyi kazandın bakiyim sen üni, merak ettim?