14/09/2010

Cumartesi Matchbox'tayız



Sabah evden çıktım, Saba ve Verda'ya "helöö" derken "Cumartesi bekleriz" dediler. Gelmem mi! Foturaf makinam, eski elbiselerim, rozetlerim ve düğmelerimle ordayım. Sizi de beklerim.

Olay da şu; Cumartesi günü, benim sincopumun komşuları Matchbox Butik'te, vintage DIY workshop'u var. Siz eski atsan atılmaz, satsan satılmaz kıyafetlerinizi getiriyorsunuz, onları düğmeler, rozetler, armalar, kurdelalar, incikler ve boncuklarla yepyeni bir hale sokuyorsunuz. Yani bu yaştan sonra tasarımcı oluyorsunuz! Ben denicem, çocukluk hayalim. Beğenilen tasarımların Matchbox'ta satışa çıkacağını da belirteyim. Ben bu deli işini giyemem diyene, itinayla deli bulunur. Kimse giymezse, ben giyerim coniler!

Yeri midir bilmem, size bir de bu sokağı anlatasım geldi. Cihangir'in en sevdiğim sokaklarından. Bi kere "merkezi" diye bir kişisel takıntım var benim. Matara da Meyra ve Kahvedan'ın olduğu sokak. Matchbox'ın yanında da her gün önünden geçip adını hep karıştırdığım şirin bir restoran var. Mersin Ev Yemekleri miydi acaba.. Cumartesi orada da ev yapımı kekler ve limonatalar olacak katılımcılara. Sonra bir de klasik kediler var, camında çiçekler olan penceler var. Cumartesi'ye çok yakışan bir sokak.

Gelin işte!

Tarih: 18 Eylül Cumartesi 15.00-17.30
Adres: Matchbox Vintage Boutique
Kılıcalipasa Mah. Matara Sok. No 14 Cihangir. Beyoglu (Kahvedanla Meyranın arasındaki sokak)

3 comments:

Matchbox Boutique said...
This comment has been removed by the author.
Matchbox Boutique said...

Cok eglenicezz!! Matchbox'ı takibe devam !!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001374199919

Seçkin Deniz said...

Bu sürekli olacak bir şey mi?
ctesi gidemeyecekler için:)
Anneanne usulü notebook testi