06/04/2010

xoxo nisan nerde?.




işte burdaaa! türkiye'nin içeriğiyle dazed and confused, ücret-siz-iyle vice magazine'i xoxo'nun nisan sayısı çıkmış. hem de zozo diye okunmuyormuş ex-oğ-ex-oğ diye okunuyormuş. peki nerelere ücretsiz dağıtılıyormuş? pek haberim yok, sitelerinde de göremedim. ben GS Urban ve Cihangir'de Kahvedan ve Kahve6'da rastladım. Kahvedan'dan yürütmeye kalkarken enselendim. Garsona "ama ama ağbey bedave yaa" diye ağlanmam da yemedi. ben de başka yerden yürüttüm. isim vermicem. haha çok zekice, urban ve kahve6 demişim. ooo piti pitiii.. neyse, şimdi abone oldum. nisan'da evime bekliyorum, gelmezse karışmam.

2 comments:

Anonymous said...

yaa ben de hiç bulamıyorum yaa=( daha mı çok gezmeliyim acebaaağ =)

garson da acayipmiş yani!

evren müberra said...

xoxo demin aresime teslim edildi, oley! artık hırsızlık yapmak yok.