13/04/2010

yeni pipi disko: Calvin ve Öp

yine bahar geldi, bir pipi disko çanta sezonu daha açıldı. bu gördüğünüz çantalar dikiş makinemle kendi diktiğim son çantalardır efendim. yeni çantaları terziye verdim, daha düzgün diksin diye. (yoksa işleri büyüttüğümden değil, bi de çok çalışıyorum artık, bildiğiniz gibi değil)



roketto tarafından elle, böyle nasıl diyim, ruh katılarak boyanan çantalarımız Taksim Bol Wear'de satışa sunuldu. tanesi 25 TL. bakın Londra'da tanesi 20 pound, pahalı demeyin, üzmeyin beni. yeni ürünler gene Bol Wear'da ve yeni sürpriz mekanlarda satışa sunulacak. yeniler de bugün yarın fotoğraflanıp görücüye çıkarılacak. beyendiyseniz rocks yapın, beğenmediyseniz shit yapmayın lütfen, şevkimizi kırmayın.

* SON DAKİKA! ÖP ÖP ÖP SATILDI! Calvin yerli yerinde.








4 comments:

iLkin said...

ya Evren nasil sevimli bunlar!!Sydney'e de getirtelim,bana da gonder!!Uzaktayim diye el kizi olmayayimmm,ayri kalmayayim:)

pipi disko said...

isteyin yeter! (banka sloganı:p) çok teşekkürler İlkin, göndereyim Sydney şubemiz ol:)

iLkin said...

ben bir arastiriimm,incu diye bir zincir grup var burda ozel tasarimcilarla calisiyorlr bakalim ne derler,bence cokk gider burda!!
ne dersin?

Unknown said...

I LOVE these bags! You have a great eye:)

PS. Much admiration all the way from India :)