18/03/2010

blogger oğlanım



şu gülüşün içtenliğine bakıni sempatizme gelin, gülünce gözlerin kaybolmasını izleyin. bu blogger'ı uzun zamandır takip ediyodum da tipini hiç görmemiştim. bi andakanım ısındı, en sevdiğim moda blogger'ı ilan ediyorum burdan kendisini. ismi pascal. fotoğrafçı ve zürih'te yaşıyor. blogu da inanılmaz güzel, herif zevkli çünkü. daha 21 yaşında kerata. benden 10 yaş küçük ama 10 kat fazla takipçisi var, bu ne biçim kader.

fotoğraf: stil in berlin

* fotoğrafı çeken pascal'a demiş ki, en sevdiğin kıyafetleri al yatağın üstüne serp. serpişe bakın, ne kadar düzenli. blogu da böyle düzenli bunun. ama cebinde akrep olanlardanmış bu, alışveriş yapcağı zaman eli cebine gitmek istemezmiş. hakkaten de dolabında olup biten kıyafetleri yatağın üstündekilerden ibaretmiş. ne görüyorum orda, bi tane jumper, bi kaban incesinden, ekose gömleği, kamerası, laptop'u, dergileri.. ay aynı ben gerçekten. demek ki benim de 1300 takipçim olabilir.

fashionbitsandbobs.com

2 comments:

mydeniz2001 said...

hersey takipci degil be müberra...

ekose güzeldir :)

pipi disko said...

takipçilerle varız be güzel abim:)))) onlar olmadan bir yanımımız eksik değil mi:)